Ännu en dag

Motvind: Vaknade med huvudvärk igen, den som va borta i går en stund efter en ipren. börjar bli riktigt tröttsamt.
Lägenheten är fin. Men: uteplatsen är i öster, varmvatten ingår inte och det är golvvärme. Der är klinkers på golven och det ogillas. Det kommer bli lika dyrt som att låna pengar till en villa på 2 miljoner. också inte ens kvällssol. tveksam faktisk.
medvind: det är skönt att ligga kvar i sängen länge på morgonen.
Jag har lyckats få in en av artiklarna i Google translate och der blir så mycket enklare då.
Vindstilla: Det finns ett nytt hus ute nu som hade varit så bra. Jag hatar ibland att jag inte har en kuk hängande mellan benen och därmed hade haft 4000 kronor till i lönekuvertet var månad. Då hade jag kunnat köpa det.
dags att stiga upp och välkomna dagen. kram d.

Kommentarer
Postat av: stefan

Bara 4000 mer? Det måste vara en liten kuk då? ;)

2012-11-02 @ 15:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0