Döden är inte den största förlusten i livet. Den största förlusten är det som dör inom oss medan vi lever.

Medvind:
Jag tror jag börjar känna mig lite levande igen efter några veckor under isen. Jo, faktiskt lite piggare idag.
Har ägnat en hel timme åt att plocka hunden. Han fick stå på köksbordet.
Jag har lite inbokat att se fram emot. Trevliga kvällar hoppas jag på.Gratismat är alltid gott.

Motvind:
Jag har hår i hela köket och hunden ser ut som om han hade rävskabb.
Min kropp värker efter stillasittande och handlederna proteserar mot den oergonomiska vinkeln det blir med den här datorn.
Det är löss på Loppans skola. Men hon har inga.

Vindstilla:
Känner mig verkligen lite desperat efter en annan bostad till sommaren. Jag kommer förtvina bort om jag tvingas bo här en sommar till. På riktigt. Jag dör liksom innombords en smula varje gång jag tänker att jag borde ringa värden om än det ena än det andra. Här är ju inget som funkar bra, allt är så meckigt. Skulle vilja sätta in cyklarna nånstans till vintern. Tror att det är dags med medicin ganska snart igen om den här vintern ska gå att härda ut. Mina vardagar är förskräckligt passiva och jag vill inte ens prata med folk i telefon. Stänger in mej i hålan och orkar inte nåt.

D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0