drömmer om enkäter

uuuuh veckan bara går. fort. känner mig sim en vandrande varböld. tandköttet blöder, innebrännarfinnar, förkyld och snyter grönt o gult äckligt slem, huvet spränger, körtlarna ömmar. dunderförkyld och trött. enkäter och promenader har veckan innehållit. i morse vaknade jag av att grannarna skrek på varann tio i sex. sen nu i kväll när jag kom hem kom hon ner och berättade att de haft inbrott. sådär lagom kul. så nu ska jag bara flytta härifrån. vet inte hur när o var men väck ska jag. ska titta på en borätt på tisdag. Jättefin är den. onödigt stor till bara mej o barnen men det kanske flyttar in nån mer nån gång o så är det ju bra. sovadax. d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0