förvånad

medvind: många Goa skratt av barnen i dag. loppan har döpt sin ödlebebis till leila. underbart. sonen skojar om biofilmer han vill se. han är på bästa skojarhumör och helt plötsligt hör jag olle ljungströms låt jag och min far spelad på gitarr. tror inte det är sant. men han har lärt sig den och det är verkligen han, min lille pojk, som spelar. coooolt. jag gjorde en hittepå middag och förväntade mig gnäll o klagan till bordet...men...tallrikar och fat är renskrapade. själv får jag väl käka mig mätt på knäckebröd. jag tyckte inte det va nåt vidare gött.
motvind: hunden är i akut behov av pälsvård. ska kolla till helgen om tid finnes.
vindstilla: bilen är tvättad utvändigt, nu ska däcken på och insidan också fixas. tiden ska visst räcka till mycket denna helgen.
måndagskram d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0