jobbar vid datorn - ont i kroppen

det händer inte mycket. ibland är det skönt.
funderar på det här med resa. det skulle verkligen va härligt att ha semester med barnen, det är så väldigt längesen jag gjorde nåt med dem. men reser jag upp pengarna dyker väl drömboendet upp. skulle va typiskt min tur. eller otur. sitter jag kvar här ett år till kanske jag kan spara ihop lite igen till en bra bostad även om jag reser. köper jag ett boende nu kan jag glömma någon resa. ska kanske ändå ta en trea över vägen och få tvättmaskin, förråd och balkong iaf. ??
min familj skulle få plats och jag får väl nöja mig med en himla bra bäddsoffa när loppan vill ha rummet för sig själv om ett par år. men då flyttar kanske sonen ut och jag får ett eget sovrum?
den som lever får se. har ett par hus till att titta på i veckan.
sovdags d.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0