Lussebullar.....

Medvind:
Jag känner mig lite bättre och piggare och blir inte lika anfådd längre.
Ikväll bakar vi lussebullar och har det ganska trevligt.
Min anställning på kommunen upphör denna veckan och jag fick en förfrågan om jag ville bli uppsatt på vikarielistan för förskolan. Yiha!!! Låter jättespännande!
Jag var på apoteket och pratade med en go kollega. Det var verkligen upplyftande att ha någon att resonera med och få lite nya infallsvinklar på det här med boende. Jag fastnar lätt i mina egna tankar och behövde verkligen någon att bolla tankar och idéer med.
Idag lyxar vimed pizza. Här är liksom inte så stor plats i köket att laga mat på med plåtar överallt.

Motvind:
Har suttit vid datorn alldeles för länge och i fel ställning så min arm känns deformerad. Den ser normal ut men ....
Skulle läst till förskollärare istället. För dem finns det iaf jobb. Men jag gillar ju inte barn så mycket så, tja får väl se hur det går om jag kommer ut i verksamheten.

Vindstilla:
Gick in i blomsteraffären i morse och det luktade gott och de spelade julmusik och jag fick sån enorm julkänsla. Så väldigt intensiv som jag inte kännt på väldigt många jular. Jag tycker ju om det ändå. Att jag vi inte får plats med gran i år heller har barnen accepterat och det blir inte så mycket julpynt heller. Och så får det kanske bli några juylar framöver. Men känslan kan man ju få ändå.
Jaghartvå trisslotter i börsen som jag ska skrapa nu när barnen är och hämtar pizza.....håll tummarna!

Bakkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0