Moooopeeeed

Medvind:
Hade en sån skön eftermiddag i soffan igår och blev servad med middag. Tror till och med att jag slummrade till enstund också.
Skidresa är bokad. Lite spännande att åka själv med andra vuxna som jag inte känner så väl. Men jag tror det blir bra. Och det blir kul att göra något tillsammans med tonåringen. Hur ofta vill han ha morsan med egentligen? Man får kanske passa på. Han har pluggat till moppekörkort flera timmar i dag och nu sitter han och spelar gitarr, knockin on heavens door. Det blir nog folk av han ändå. Vi har haft en väldigt trevlig helg tillsammans allihop känns det som. Bara jag som varit lite trött och oengagerad.
Motvind:
Är helt orkeslös och känner inte igen mig själv. Min kropp funkar inte som jag vill och det stör mig enormt. Ska försöka jobba i morgon ändå.
Skulle tvättat lakan i går men orkade inte. Nu blir det mega mycket tvätt nästa tillfälle. Skulle nästan vara värt att kasta ut diskmaskinen för en tvättmaskin. Undrar om man får det. Sånt kan stressa mig jättemycket, att ha dubbelt jobb nästa omgång för att man inte fått det gjort innan.
Vindstilla:
Är oerhört tacksam för chaufförshjälpen idag. Att gå på Ullared med den här tröttheten....jag har gjort smartare saker. Men lika bra att få det avklarat, har lovat Loppan så länge nu
Men nu kallar sängen, det är .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0