till sommaren

motvind:
idag är en extra jobbig dag att inte ha nån att dela vardagen med. har mycket jag skulle vilja diskutera och en del glädjeämnen att berätta. orkar inte skriva allt här på telefonen.
hatar att bädda rent i sängen. jobbigt, knöligt och pulshöjande som fortfarande gör mig ganska trött.
det har tagit mig hela dagen att tvätta. det är väldigt besvärligt.
medvind:
bästa Barbro kom på fika och promenad. skönt att prata med en vettig människa.
kryper ner i nytvättade lakan och är själv nyduschad. så skönt.
fick till en intervju idag helt oplanerad men väldigt välkommen.
vindstilla:
om jag skulle ta....ja, det hade varit skönt. men just nu hägrar endast den 8 juni. sen. sen ska jag.
kram d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0