what are words? nada.

någon sa: livet pissar en i ansiktet och sen dör man. vad är meningen?
jag håller med.
men jag börjar må lite bättre i kroppen, huvudvärken börjar ge sig och hjärtsnörpskänslan i bröstet kommer inte lika ofta.
kanske jag kan gå till simhallen o simma några längder i veckan. äter på tok för mycket i förhållande till vad jag förbrukar.
i morgon ska jag ringa lite samtal som kanske kan ge lite framtidstro.
jag vet att det finns saker jag är bra på men det känns inte som jag duger till nåt just nu. den enda kärlek som riktigt finns o aldrig sviker är den hos hundarna. jag kan plåga dem med kloklippning o annat obehagligt, de ligger ändå nära nära i soffan och vill mysa fem minuter senare. det behövs inga ord. de visar vad de menar med handling. att det är tanken som räknas är en stor lögn.
söndagsångestkram d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0