åka tåg som experiment

medvind:var på skolan och fick handledning inför uppsatsen som ingav ett visst hopp.
godkänd i hela förra kursen, en sten föll verkligen. nu kan jag ägna all koncentration åt skrivandet.
var på utvecklingssamtal för sonen i dag. det verkar gå vägen för honom, bara ett ämne kvar att lägga fullt krut på. är stolt som en tupp över honom som han kämpat sig fram.
motvind: hittade överdragsbyxor, regnställ, jacka o lite annat bra på stadium men upptäckte att mitt betalkort inte fanns i plånboken. det ligger kvar i rockfickan på jobbet. suck. tur jag reser gratis i två veckor.
jag har hoppat av budgivningen på huset. :(
vindstilla: kollade bodybalanceträningen igen och det är inte de priserna som jag trodde som gäller så nästa torsdag ska jag kolla med exet om han kan ta loppan så jag kan träna.
hänga tvätt o Rastar hundar och fläsk, sen va denna dagen också slut.
hönskram d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0