höstljusstaken står i källaren

medvind: det var en fantastiskt vacker morgon.
lägenheten var städad när jag kom hem eftersom jag steg upp sex och hann städa i morse innan jag åkte till jobbet.
loppan somnade på två röda trots att vi läser en bok om demoner.
motvind: det är trist att buda på huset. ingen att dela kloka tankar med så jag ringde pappa. han är ganska klok. för det mesta. svårt att veta hur stora skutt man ska ta. tio, tjugo eller trettio tusen? ska sova på saken.
lampan på toa har pajjat, orkar inte kolla vilken sort det är trots att jag kör förbi city gross i morgon och borde ta reda på det tills dess.
vindstilla: hundarna har inte fått nån långrunda. inte jag heller. imorgon kväll ska de få det. och jag med.
höst kram d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0