If tomorrow never comes

Sitter just och skriver ett mail till kursansvarig att det jag lämnat in som ideskiss inte intresserar mig så väldans mycket egentligen.Just när jag ska trycka skicka plingar det till i inboxen. Kursansvarig tycker det låter som en jättebra idé och tycker det ska bli intressant. Jaha......Jag skulle egentligen vilja skriva om varför de som har ett sexuellt riskbeteende ändå skyddar sig i situationerna. Ur ett salutogent perspektiv såklart. Det som gjort mig tveksam är hur och var jag får tag på informanterna. Eller skulle jag vilja skriva om varför de som tar hand om sig och är rädda om sin hälsa gör det. För egen del? Partners skull? Eller barnens? Eller helt enkelt för att de vill leva längre och är rädda om varje dag man får till skänks? Också salutogent och det skulle inte vara så svårt att få tag på informanter.  Men jag får väl skriva om fetmaopererades upplevelse kring operationen...eller kan jag ändra mig? Fan. Jag får väl skriva om det i mitt nästa liv. Jag har ju fyra eller fem terminer kvar att få studiemedel på....Får väl jobba en termin emellan eller nåt så jag kan söka tjänstledigt för studier igen sen. Måste kolla hur jobbet ställer sig till det.
Pluggkram D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0