Sluta aldrig hoppas sluta aldrig be, under kan ju ske

Motvind: Tentaångest de luxe. Har aldrig haft så svårt att skriva något eller svårt att sätta in begreppen på rätt plats. Funderar till och med på att bli lite krasslig till fredag. Men jag vet att det är en mycket dålig lösning. Faktiskt ingen lösning alls. Det är väl bara att gå dit och göra skiten och hålla tummarna.
Har otroligt ont i kroppen av allt detta stillasittande.
Medvind: oktober är vackert. Gick en timmes rask promenad efter lunchen och det är skönt att kunna göra det. Hundarna var glada och ystra. Igår klippte jag pälsen runt tassarna så de inte drar in så mycket smuts när det regnar ute. Fick klippa två av store hundens klor också. Ett jättestort framsteg.
Vindstilla: Känner att jag verkligen hoppas på lägenheten, har kommit en bit i processen med att acceptera att jag är ensam och att det förmodligen blir så ett bra tag framöver. Varför lär jag mig aldrig?
Nu vill loppan spela yatzy. jag säger inte nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0