Söndagskalas

Min pojke gör världens godaste passionsfrukttårta! och min pappa kan göra smörgåstårta, en okänd merit. Är löjligt förkyld, trött, gnällig, och på mindre bra humör. har ändå gått en halv mil med hundarna, ringt polisen om skumma typer inne på dagis-området och nu unnar jag mig lite vila i sängen.
Idag har jag varit irri på två saker: på city gross kostar passionsfrukterna 7 kr st. på coop kostar de 1.50 st. Det är ingen ok prisskillnad!
Gatan utanför är uppgrävd för att någon drar in fjärrvärme. Sopbilen kommer inte in och kan tömma soptunnorna. Och nu är tunnorna fulla. Hyresvärden borde ha en pungspark. Det gör inte så att tunnorna töms men ...ja, ...hm. Han borde ha bättre koll!
Söndagskram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0