Valet och kvalet.

Då var det gjort! Jag skrev till kursansvarig och kollade med henne hur jag skulle göra med min beslutsångest. Följa magkänslan, hjärtat och intresset, så då gör jag det och skriver salutogent om vuxnas faktorer till motivation för att vara fysisk aktiv för att främja hälsan. Yeah! Känner mig nöjd. Men självklart har andra val dykt upp. Erbjuden en fyrarummare med uteplats. Sugen sugen men jag får se om jag är med i dragningen. Efter en tvättdag i går känner jag väldigt stor lust att flytta. Gärna i går.
Skrivandet om kvalitativa metoder går trögt, väldigt trögt. Men idag kan jag sitta hela dagen utan andra avbrott än att hundarna ska ut och kissa och jag ska ta nåt att äta och att sonen ska hämtas någon gång i kväll. Och börjar jag frysa ska jag ta ett varv med dammsugaren. Sonen ville spela till halv elva i går kväll och dealen var att det fick han om han ändå steg upp sju och gjorde han inte det så skulle han dammsuga hela lägenheten idag. Sju kom ett sms till mig i morse "jag är uppe". Så jag får dammsuga själv.
Förmiddagskram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0