Ätit gelegodis i mängder

Medvind:
Idag har vi varit på Ivö hos bästa familjen "den där" Jakobsson. Härligt och avslappnat med hundar och ungar i en enda röra. Mycket och god mat fick vi också. Och Loppan som var tvärsur igår för att jag undanhållit henne viktig information genom att inte berätta att man måste åka båt ut till en ö tyckte det var riktigt spännande att åka båt!

Motvind:
Jag hoppar av coachingkursen. Det blir för mycket. Varför ta sig vatten över huvet med en gång? Tror det blir tufft nog ändå med jobb och plugg. 150% studier och anställning hos två arbetsgivare och hundar och ett hem och allt. Nej, jag skalar bort alla ickemåste.

Vindstilla:
Vi, jag och min kärlek, kommer inte att kunna flytta ihop så länge han snarkar. Jag är helt slut efter en helg utan bra sömn. Hur skulle det då vara efter en hel vecka? En månad? Ett år? Jag skulle va som ett vrak. Inte verkar han speciellt angelägen om att åtgärda problemet heller och det känns lite trist.
Jag har två urtrötta hundar som inte alls har lust att gå ut på en sista kisserunda. Ärligt så har inte jag heller det. Ska gå o knyta mig nu och får väl stiga upp lite tididgare i morgon istället. Ska försöka mig på att springa en runda igen.Ska ju ta en skånsk klassiker nästa år så det gäller att komma i gång nu!

Tröttkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0