its just a bad day, not a bad life

Motvind: körde från plånboken hemma med en tom tank på bilen.
Körde över en kanin på väg till skolan.
Var arg så jag skakade på sonen som inte hört av sej var han var efter skolan.
Medvind: soppan räckte hem och till macken.
Klassisen som jag gjort intervjuer med idag är behaglig att jobba med.
Sonen passade loppan medan jag var på föräldramöte. De hade plockat undan middagen, gjort chokladpudding och plockat undan det också jättefint efter sig. Och varit ute med hundarna. Gött.
Vindstilla: sitter o glor i huskatalogen och funderar på vad banken skulle säga om jag ville bygga nåt själv. Det minsta billigaste huset är inte så dyrt. Och tomten kostar inte jäyyemycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0