Mentor eller coach? Vet du skillnaden?

Dagens medvind:
Wow! Vilken kurs jag va på i kväll! Coaching och mentorskap i arbetslivet. Superintressant och jag hoppas jag hinner med den. Annars är det definitivt en kurs jag ska läsa igen!
Tog hundarna och sprang 4 km. Det går lätt :) för mej, värre för hundarna.
Har fixat böcker till kurserna, några iaf.

Motvind:
Mycket böcker som ska fixas. Dyrt är det. I morgon hoppas jag få tid till att kolla bibblan eller gå igenom nätet och beställa.
Hade missat att min kurs började idag och fick omplanera. Me not like.
Har ätit en påse gelegodis till kvällsmat och mår nu som jag förtjänar. Man ska inte handla när man är hungrig.

Vindstilla:
Stiga upp sex i morgon och hinna gå långt med hundarna? Ja, kanske, men då måste jag i säng nu. NU.
Min största fundering på nya kursen är vem jag ska köra coachingen på. Vi ska hitta nån irl att coacha.

Nattikram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0