pippi

tidigt morgonmöte som jag glömde bort. fick på mig kläder och kammade håret i rekordfart. jag får en veckas semester i sommar. undrar hur jag ska överleva.
när jag körde hem låg en glada och flaxade i vägkanten. stannade och gick nära men då ville den dra sig upp mot vägen så jag ringde polisen som skulle skicka nån. med glass i bilen ville jag hem så jag körde. när jag varit hemma en stund ringer en man och undrar när han ska hämta fågeln. ?? då har polisen sagt att jag har den. han var långt bort så jag kör tillbaka och ska försöka fånga den. mannen har förklarat att fågeln kommer spela död när jag kommer tillräckligt nära. men när jag kommer dit är den borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0