plötsligt händer det. och lite till.

ibland bjuder livet på överraskningar. en del hade jag lätt kunnat va utan. samtidigt har jag fått ännu en bekräftelse på att man aldrig kan lita på någon. människor är aldrig de man tror. en sönderbiten tand kan jag gärna också va utan. men den går att laga. ett förtroende kan va trasigt i alldeles för många bitar för att det ska gå att lappa ihop.
jag skrapade trisslotter. vann 270 kronor som gav 9 Nya lotter med 60 kronor i vinst. undrar när plötsligt är. fast det händer ju faktiskt plötsliga saker runt om oss hela tiden. små underverk som är lätta att missa om man inte är uppmärksam. vitsippor som slår ut. lammungar som ser dagens ljus. en son som börjat ta joggingrunda på kvällen..??





dags att hämta upp tvättenkram d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0