sköna lördag

två dagar med uppsatsen och jag tror den börjar bli klar. ska ägna nästa helg också åt den.
blev underkänd i litteraturfördjupningen. andra gången på fyra års högskolestudier jag blir det. men det bar väntat och lite skönt för nu vet jag vad sim behöver kompletteras.
i lördags cyklade jag och stinan ut till skogen. Vi gick och gick efter kartan, trodde vi, tills ingenting stämde längre. Vi satte oss ner och lyssnade på fåglarna i väntan på en smart plan. då blev det ett himmelens liv i buskarna o plötsligt studsar två hjortar omkring framför oss. de for snart in i buskarna igen och hämtade sina polare. 35-40 stycken studsar nu omkring rakt framför oss. Vi är så paralyserade att vi inte ens har vett att flytta på oss när hela hjorden springer rakt mot oss. men de vände igen och var borta nästan lika fort som de kom. jag log inombords hela vägen hem. och hur vi hittade hem är en helt annan historia om hur liten världen kan vara, men det va en härlig upplevelse!



vacker bokskog vid...Tja, nånstans ute i skogen utanför sösdala i Skåne i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0