Sorry seems to be the hardest word

Medvind:
Jag hittade 100 kronor i vägkanten. Jag tog upp den och funderade en tiondels sekund på att ringa polisen eller knacka på närmaste hus och fråga om det var deras. Sen stoppade jag den i fickan.
I morgon ska jag följa med ut i skogen och titta på vildsvin. Hoppas jag. Det är ingen djurgaranti men nån liten stackars hare ska man väl kunna få syn på. Blev så himla glad när jag fick frågan, äntligen lite spänning i tillvaron.
Motvind:
Kommer vara apatrött på fredag på jobbet.
Lille hunden behöver verkligen kammas och klippas.
Tjafsade bort massa värdefull tid i kväll som jag kunde skrivit på. Vad är det i meningen: "Jag orkar inte bestämma så gör som du vill" som är svårt att förstå? Längesen jag kände mig så trampad på. Verkligen knäckt inombords av en annan människas elakhet. Jag förväntar mej en uppriktig ursäkt för en mycket plump kommentar.
Missade att byta trosor innan jag sprang och det är ingen hit att springa i trosor som har en spetskant i ljumsken. Bara så ni vet.
Vindstilla:
Skrev jag om struktur innan så är det mer åt kaos nu. Huvet är som en tombola där allt är en enda röra. Men nu är inte alltid och det löser sig snart, som kärringen sa när hon sket i vasken.
Jag har nya grannar ovanpå och de låter väldigt mycket. Inte för att det stör mig, bara en reflektion. Fotstegen låter tunga och klumpiga.
Nu ska jag läsa färdigt en artikel och sen sova sju kvart i timmen.
Sovkram D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0