att kunna eller inte kunna

Medvind:
Det snoar. Jag gillar det.
Jag ringde min basta barndomsvän i går och fast vi inte pratat på länge så kändes det som igår. Hon är positiv och stöttar. I allt faktiskt och jag kan säga saker till henne som jag bara vågar tänka annars.
Motvind:
Åt kex och glass o choklad igår och i morgon blir det en alla hjärtans bakelse. Dags att dra åt lite. Hoppas jag far in en springerunda nånstans också. Sitter med uppsatsen mesta tiden när jag int måste bryta för matlagning eller annat maste. Det känns hopplöst att hinna klart i tid. Kollar efter litr jobb att söka också men hinner inte fa ihop en bra ansökan. Också känns det som om jag inte kan nat. Men nar jag tanker efter sa kan jag ganska mycket.
Vindstilla kram d.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0