isch swisch, abra kadabra, tänk tvärtom

Ok, här kommer en gilla -lista också. Nog med depp nu.
Jag gillar:
att det är ljusrae på morgonen
att det är ljusare på kvällen
att jag ser en möjlighet att gå upp på Kebnekaise till hösten
att jag inte är förkyld längre
att jag inte bor i Indien eller nåt land i Afrika
att mina barn är friska
att jag har fina blommor på köksbordet
att jag har ett jobb
att jag har bra kläder att ta på mig när jag går ut i kyla, regn och blåst
att jag har blodapelsiner hallon och fil hemma som man kan mixa till en jättegod smoothie att ha till lunch
fb där jag har vänner som jag inte hinner med irl men som jag ändå kan ha kontakt med där och där man kan diskutera, vrida och vända på små och stora saker och frågor i livet med människor som är så väldigt kloka och roliga ibland
Det finns många saker jag gillar. egentligen.
 
Enkramtill D.
 
Varm choklad med päronkonjac. Riktigt gott!!! Det gillar jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0