om vi blundar

vi gratulerar samerna idag. för att de verkar va de enda som inte har något integrationskrav på sig i Sverige.
medvind:
kom i håg att ta med dammsugareslangen till Elgiganten där de skulle beställa en ny.
uträttade lite småärende som kommit på efterkälken.
motvind: var hos tandläkaren. Adam heter han. vi kom överens om efter en lång överläggning att börja på en rotfyllning. bedövningen gör för j-a ont. men han va rätt nätt på handen. när han borrat en stund säger han att det var rätt beslut vi tog, nerverna är inflammerade. han frågar om jag har ordentliga smärtstillande hemma. jodå, nåt har jag väl. tänker på lite tramadol eller citron som finns. bra, säger han. ta dem innan bedövningen släpper. så nu sitter jag här o inväntar smärtan.
vindstilla: när jag hämtade loppan säger hon att hon vill till sin pappa. skönt tänker jag, om jag får ont. han kom inom och plockade upp henne och tog hundarna också med sig. han är en klippa.
nu ska sonen hämtas och sen kanske smärtlindringen behöver fyllas på en aning...
onda kramar d.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0