stora hjartan som blir svarta av langtan

Medvind:
Åkte till affaren och handlade hundmat som ska funkar till kansliga magar helt utan vetegluten. Håller tummarna for att det ska funka på store vovven. Det är hälften så dyrt som specialmaten på djuraffaren. Annars har den Lille mat för nåt år framåt. Fanns bara i 14 kg säck.
Köpte en alla hjärtans present till mej själv ocksa. För det är ju så, vill man ha nåt får man fixa det själv. Jag ska försöka använda den iaf en gång om dagen.... ska berätta vad det är när jag börjar få ett resultat.
Motvind:
Är verkligen nere. Just nu suger det här ganska meningslösa förhållandet. Jag ska fika tillsammans med exet i morgon på alla hjärtans dag. Inget alls fel på honom, men...ja, jag vet inte. Några av rosorna jag fick häromdagen står ju ganska fina än. Det spelar kanske ingen roll. Mest en kommersiell grej ändå och Loppan ville komma och ge mig nåt pyssel från skolan.
Vindstilla:
Pratade med en god vän och vi hoppas bli ett team som jobbar tillsammans efter sommaren.Han ger mig lite framtidshopp. Det kommer bli bättre. På alla plan.
Ledsna kramar d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0