Tillfredsställa behov?

Medvind:
Har precis sprungit en runda på 3,5 km. Så himla skönt. Solen sken och snön gnistrade och hundarna var ystra.Halt som attan va det så det gick inte fort. Men det är inte så tungt som jag trodde det skulle va så här i början. Kollar på lopp som jag ska anmäla mig till och det är kul.
Motvind:
Känner mig så väldigt otillfredsställd på alldeles för många plan. Hoppas träningen kan bota lite av det.Och plocka fram lite jädra anamma. Ynk ynk och gnäll känns det som det mesta är just nu.
Ringde om lägenheten idag och den är uthyrd. Det finns ett annat objekt som jag skulle vilja kika på. Ska kolla med sonen ikväll hur han ställer sig till det.
Vindstilla:
Vad är det med alla tillverkare av barntvål, shampo, tandkräm och duschtvål? Vad är det som säger att barn vill lukta skumtomte i håret eller smaka Gott&Blandat i munnen efter tandborstning? Vill deras föräldrar det? Vill de själva det? Provade Medstops nya Shampo och balsam 2i1. Luktar godis. Uhärk. Vad är det för fräscht med det?
Min mjölk är slut, bäst att handla innan kalven kommer hem.
Kaffekram D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0