Veckorapport

Uuhhaaaa...har inte skrivit nåt alls på en hel vecka. Här vill säga. På uppsatsen har det skrivits en del. Förra helgen bodde vi på hotel och åt på restaurang. Det var mysigt. Jag blev också inlurad i ett provrum för underkläder och hade en dam klämmande och kännande på mig för att få rätt modell och storlek på BH. Men det blev bra och de är sköna.

Motvind:

Har inte kommit igång med ordentlig träning denna veckan heller, det blev ju snorhalt med all snö som kom. Har ont i ryggen, förmodligen av allt sittande. Har ont i tanden, mer och mer för varje dag. Så det blir väl en rotfyllning ändådå. Suck. Dammsugarhelvetet gick sönder också såklart. Verkligen lämpligt när jag redan har ont i ryggen och en begynnande nackspärr att röret är lagom långt för en 1.20 lång person. Orkar inte ha en massa bry med prylar och speciellt inte såna som går sönder. Nya telefonen har tappat laddningsluckan och jag verkligen avskyr att slösa tid på sånt.

Medvind:

Simmade en halvtimme i fredags. Alltid lika skönt att basta. Igår och idag har jag gått en timme, skönt med luft och ljus och i morse var det fint med snö, frost och sol! Idag mötte vi en borderterriervalp, sååå söööt :) Svårt att fatta att mitt stora lurv också varit så där ljuvlig...Var på gudstjänst idag och lyssnade på Loppan när hon sjöng. Det låter förskräckligt emellanåt men ändå saäger alla föräldrar till sina barn att de är duktiga på att sjunga. Men det var skönt att höra lite musik och få lite andliga ord instoppade.Bjöd på kaffe gjorde de också. Man skulle kanske gå varje söndag för gratis kaffe? Jag menar, kollekten behöver man ju inte lägga i varje gång.

Vindstilla:

Gjorde en helt sinnessjuk grej och köpte en lottorad för 200 spänn. Har inte rättat den ännu...

Söndagskram D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0