skyddsnät önskas

det är lika bra att bunkar ihop mej och kasta bort mej. är i så dåligt skick att till och med deponitunnan skulle börja kräkas av mej. hostar och blöder näsblod och har fortfarande ganska ont i kroppen. tål väl inte att va ledig och ha det bra några dagar.
försökte förflytta mig här hemma igår och fick bort de flesta julsaker. fick resterande tvättid av granntanten och körde två maskiner. naturligtvis var varmfläkten i torkrummet trasig.
lilla loppan hjälpte till med att kissa hundarna annars satt hon vid datorn nästan hela dagen. gillar det inte alls. tappar mer o mer av mina värderingar o fattar folk som bara ger upp när omvärlden endast bjuder på motstånd. funderar starkt på att bryta studierna, motivationen lusten och viljan är noll. till allting faktiskt. behöver nog hjälp att bryta och ta mig ur situationen. men hur och var vet jag verkligen inte.
hopplös kram d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0