jag läste en bok...

i går tog vi en runda i blåbärsskogen. hade glömt hur det känns att få ansiktet fullt av spindelnät. men bären va goda i filen i morse.
Vi hade lite kräftpremiär igår. det är så gott. barnen åt, pillade skal och sög saften ur magen. de ville gärna se hur kräftan såg ut inuti. sen åt de glatt vidare.
når vi var i affären hittade jag Andreas Lundstedts bok, mitt positiva liv. jag köpte den. första boken på 4 år som inte är studentlitteratur. efter 19 sidor ville jag gråta. läste till ett i natt och överväger att låta sambon köra racerbilen hem idag så jag får läsa vidare. men boken finns kvar. racerbilen lånar vi bara.

bokmalskram d.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0