av två onda ting väljer jag

medvind: imorgon när jag jobbat har jag tjänat ihop till nya springeskor och kan serva bilen och betala tandläkaren. store sonen säger att sommardäcken är körbara ett tag till. jag litar på honom.
motvind: hade förberett mig på en föreläsning i kväll men sonen har så hög feber att jag inte vill lämna honom ensam.
vindstilla: säljaren till huset vill inte acceptera mitt bud. bestämmer att förlänga mitt tålamod lite till och ångrar han sej får han höra av sej.
ska också bestämma mig för om jag ska välja pest eller kolera. jobbig morgonångest och gör det jag måste, börjar jag knapra piller blir jag sämre några veckor och börjar jag inte blir jag förmodligen sämre då oxå. skulle vilja ha övervakare eller bli inlagd Första tiden men det blir svårt, livet går liksom inte att pausa. fast jag har klarat det ensam en gång innan och gör väl det igen. balanserar på kanten varje dag nu. springa hjälper tillfälligt. men jag kan ju inte springa flera gånger om dan och hoppas att jag kan fortsätta motivera mig själv att ge mig ut. det är inte helt lätt och minsta motstånd gör att jag låter bli.
deppdi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0