Bilen är svart

vaknade med världens ångest och lust till verkligen ingenting. så trist att ens vakna.
ringde vårdcentralen igen och fick en tid till loppan för att kolla hennes huvudvärk. det är minsann inte lätt att ta sig fram. knappa in personummer som de ändå inte får och kan se sen när man väl kommer fram. sur va jag och det blev sköterskan också. snörade på mig skorna i ren ilska och bestämde mig för den rundan med mest isgata. då är det ju legalt att gå så man inte bryter benen och sånt. men va fan, isen va ju bortsmält så jag fick ju snällt springa på då ju.Tog nya skorna och har nu blåsor i hålfoten efter skav.
Hämtade flickebarnet och doktorn börjde och kände och trodde nog det kom från ryggen. journaler från danmark är beställda över mail och det är med spänning jag väntar på dem. Som tur var hade taverna Midbrand öppet och vi fick äta lunch i bästa Stinans trädgård innan tösen skjutsades tillbaka till skolan. Jag fortsatte upp till stan och tänkte att det skulle va roligt att kunna se vilken färg bilen har på riktigt under allt det där andra som sitter utanpå. Det var fler än jag som hade tänkt samma, det tog 40 min i kö till tvätten.
Soliga kramar D.
 
 
...och om man varken går till meetings eller parties, utan bara dricker hemma....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0