blandat och gott

medvind
städade lite och gick långpromenad på förmiddagen
jobbade några timmar och tjänade ihop några hundralappar. träffade en kund som jag faktiskt blev glad över att se.
sonens moped verkar fungera någorlunda igen.
motvind
mitt jobb är ganska tråkigt
. jag vill verkligen göra nåt annat. hoppas jag hittar nåt fort efter examen
sonen vill ha en större moped men jag tycker att hans sparpengar ska va till bostad i framtiden. trist att ha åkt skidor och moped för sina framtidspengar.
hundarna är svarta o grusiga efter promenader i sörjan. det är inget kul att behöva duscha dem varje dag.store hundens öra är inte bra får nog ta honom till veterinären. suck.

vvindstilla
det går verkligen inte bra att skriva från mobilen. svårt att redigera.
planterade kryddor i går men vet inte vad i vilken kruka, det blir spännande. så kan det bli när man inte är mentalt där man är. då glömmer man bort lite detaljer.
frukostkram d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0