en bal på slottet

jobb jobb o Jobb. det är ganska roligt ibland, men inte när jag egentligen inte har tid.
åkte inom affären på vägen hem, satte in varorna, tog en banan till "lunch" kl halv fyra, kasta in en maskin tvätt, ut med hundarna som va superkissiga och just nu genererar enbart dåligt samvete och fick duschas efter att ha gått i vårgeggan, hänga tvätten, in med ny, tömma diskmaskinen, röja efter granaten som tydligen landat i mitt kök, sopskåpet överfullt och grus överallt. då ringer sonen om att han glömt ta med mopednycklarna så han kan inte komma hem. köra och lämna dem för att sedan äntligen börja laga mat. äta och anmäla barnens kommande frånvaro på den supersvårinloggade skolsidan, sen öppna skolarbetet. gah. bokstäverna hoppar omkring o jag inser att det är bättre att sova...också va det den där jäkla tvätten...en vanlig dag hos mig, i Skåne i Sverige i världen...
d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0