en vanlig torsdag.

känner mej väldigt ensam en helt vanlig torsdag. en jobbig förmiddag med lätt ångest. men blev bättre uppåt dan när jag fått lite ordning och dammsugit lite.
blev ju inte mycket gjort på uppsatsen idag. loppan har ont i huvet och har varit hos mej hela dagen. på eftermiddagen åkte vi upp till stan en runda. Vi skulle fika och trodde inte mina öron när det fanns så många laktosfria kakor och bakelser att välja mellan..
skickade en länk från SCB till sonen om vilka hushållssysslor ungar hjälper till med. han blev sur och tog bort mej från sin vänlista. hahaha.
idag kom de danska sjukjournalerna. seriöst med röntgenbilder på en cd. får väl knalla bort


med dem till vårdcentralen i morgon.
torsdagskram d.

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha är glad att jag är så pass gammal att fb inte fanns när jag var i den där vanskliga åldern. hugaligen.

2013-03-15 @ 16:10:58
URL: http://hejaida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0