gula kycklingar i snön

medvind: tillbringade långfredagen med systrami och mor o far. Vi åkte till naturum åt God mat och hälsade på gamlamormor på kyrkogården. kusinerna började prata om vad en "familjegrav" egentligen är. roligt att höra deras resonemang. loppan trodde att det va för familjer som dog samtidigt. jag får nog prata död och begravning med henne lite mer. .
motvind: gåtredje upp ett par kilo och det känns på kläder och det var tungt att springa i förrgår.
idag ska jag försöka få skrivet lite på litteraturfördjupningen så jag kan lämna in skitet. loppan åker till farmor o farfar och jag är lite avis. trivs ju bra där.
vindstilla: det har kommit mer snö, en dm nästan. jag tycker att det räcker nu. idag ska jag springa. om det går för snön.
påskaftonskram d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0