Här ska kutas!

Motvind:
Kom till skolan och undrade var alla andra var. Kunde haft sovmorgon, glömde att vi ändrat tiden.
Bilen blev skitig på vägen hem i snöslasket.
Sonen bara tjafsar om att han är ett barn och inte ska behöva fixa något alls, inte ens mat till sej själv. Men barn lägger ju sig klockan åtta och de är definitivt inte ute och kör moped eller går på disco. Så det så. I kväll somanr han utan kvällsmat. På egen begäran.
Medvind:
Åkte till springeskoraffären och fick tag i ett par nya dojjor. I´m in love. de är så underbara, hoppas de är det att springa i också.
Den stängda gruppen på fb jag är med i som jag har skrivit om innan är verkligen underbar. De är som en familj. De finns där alltid och det är så mycket kärlek som förmedlas. Så är man lite nere och skriver lite ynk ynk och plöstsligt sitter man och flinar fånigt över alla knasiga kommentarer eller kommer på hur många det är som har det så mycket värre. Jag ser verkligen fram emot att träffa några av dem till sommaren.
Vindstilla:
Kollade på ett radhus igår. Ganska perfekt faktiskt.Är lite kluven om jag ska invänta något i favvobyn eller kanske ska passa på och köpa mig den här bostaden och inte leva i ett provisorium längre. Ska sova på saken.
Imorgon ska jag skriva järnet. Massor. Till söndag ska det fan va klart!!
Opponeringskram D.
    
 
Visualisering....jag ska dit igen, jag ska dit igen, jag ska dit igen.....
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0