elaka människor

medvind; jag slutar två och är ledig till tisdag. tjohoo!


motvind; skulle sprungit i går men hittade ingen motivation.
känns som alla bara skäller på mig. utan att jag får en chans att förklara från mitt perspektiv. respektlöst.
sömnbrist och ångest varje morgon. funderar på att ta nån fin pilla men vet inte hur jag skulle reagera. kanske somnar på jobbet då och det skulle va lite jobbigt. eller skönt? får nog ringa farbror doktorn. eller börja träna med nån reda.
vindstilla; exmannen ska sälja huset. jag förstår honom, det är ett hästjobb att dra runt det själv. lite vemodigt också, jag trivdes så himla bra där. loppan verkar inte bekymrad och det är ju bra.
jobbdagskram d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0