vilket spår?

medvind: va hos tandläkare och allt ser bra ut. gjorde mig skuldfri där och det är himla skönt. min tandsköterska är underbar.
loppan har varit ute och lekt med grannbarnen. härligt om hon får lite vänner här. hon tycker det är lite jobbigt att inte ha ett eget rum att vara på men hon har börjat nedräkningen och längtar och har redan planerat möbleringen.
motvind: lite jobbigt att loppan ska behöva flytta. blir orolig för att hennes trygghet ska försvinna. men hon är en klok unge och det kommer säkert bli bra.
vindstilla: om sju år kommer kakaon ta slut. ångestframkallande. men det blir kanske ett positivt resultat på vågen då?
det va härligt att komma till skolan och träffa några gamla klassisar.
har många funderingar och tankar men vet inte var jag ska ventilera.
nu har jag brått till tåget.
Tjingeling.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0