LCHF ADHD ADSL OMG FTW BH WC WTF

massor av förkortningar finns det. det gäller att hålla rätt på dem.
jag försökte mig på lchf några veckor. LC är jag med på, men HF är värre. min mage klappade ihop, mina vader började krampa på nätterna och min andedräkt kunde ta dö på vilket exotiskt djur som helst. så nu kör jag bara LC. och äter lite frukt och faktiskt även glass i bland. men smör på ost och grädde i muslin funkade inte för mig. men igår åt jag massor av kolhydrater. om det var därför jag har ont i varenda led i kroppen idag vet jag inte.
medvind: jag älskar mina korta arbetsdagar. får jag dessutom vara bakom är det ännu bättre!
jag hade massor av grejs att hitta på idag men jag bestämde mig för att inte göra ett skit. att inte göra ett skit är att skjutsa ungar, handla, tvätta två maskiner, dammsuga toagolvet och gå långpromenad med hundarna. men nu har jag suttit snart en timme i soffan och kollat på ett trädgårdsprogram.
vindstilla: hittat två jobb jag ska söka i morgon.
motvind: innan jul vill jag
ta in trädgårdsmöblerna
tvätta alla täcken och kuddar
putsa fönsterna (hoppas orka det denna veckan)
skruva ihop ikeaskåp
fixa till barnens rum
beställa tid för tandstensborttagning till hunden
och sådär tusen saker till som jag ligger och tänker på när jag inte kan sova. det kan ju också vara därför jag inte kan sova. men ibland hittar jag inte off-knappen och då känns det som all världens uppgifter enbart hänger på mig.
/d.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0