för mycket raki?

ser nu att mina inlägg är upprepningar...nätet var inte det bästa och bilder orkade inte den slaka linan publicera. de kommer...
medvind: nu är vi hemma och det är ju så att det är bra borta, men hemma är ju ändå det bästa! dessutom kom sommaren på riktigt nu också! supervarmt och soligt, med bara lite åska då och då. idag åker vi till havet och svalkar oss.
motvind: har legat vaken till och från hela natten och har ont ont ont i halsen. däremellan har jag drömt de mest besynnerliga drömmar. så verkliga att jag blev förvånad när jag vaknade att de inte var sanna.
jag sökte ett jobb på arbetsförmedlingen. kom vidare till någon personlighetstest och sen inte ett ljud därifrån. läser sedan en undersökning om just personlighetstester där den af använder sig av är den sämsta. och sen ha den dåliga stilen att inte höra av sig.... arbetsförmedlingen har mycket att lära tror jag...
vindstilla: det mesta, speciellt på jobbsökarfronten. tänker att jag ska ta tag i det en dag när det regnar.
solig kram d.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0