ge lillfingret

och vips är man av med hela armen. vad är det för fel med att va lite tacksam och ödmjuk?
motvind: jag skulle vilja skriva en hel story, min story. men jag orkar fan inte. hur man än vänder ut och in på sig själv och försöker göra bra är det ändå inte bra nog. det är lika bra att lägga ner. gå och självdö nånstans. ska aldrig mer ställa upp för nån. MVH bitterfittan invirad i offerkoftan.
medvind: tvätten torkar fort. jag är ensam hemma och det är jätteskönt.
vindstilla: jag har lagt om kosten. utesluter så mycket kolhydrater som möjligt. det känns bra. minskat 2 kg på drygt en vecka. troligen mycket vätska, men ändå. fast idag ska jag äta frukt har jag bestämt. nektariner är ju himla gott.
idag läste jag om en undersökning som visade att även korta löppass har stor effekt för att minska risken att dö i hjärt och kärl sjukdomar. det borde innebära att alla som springer till bussen lever längre än de som är ute i god tid. MVH tidsoptimisten som kommer bli 150 år.


ja, ett litet testamente. när jag är död kan jag inte kommunicera verbalt. så länge jag lever borde jag verkligen göra det oftare.

d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0