polisen

har mej i sitt register. många gånger... idag var det snattare på jobbet. blir så arg. och det är snällt av andra kunder att backa upp. men! det är inte de som ska jobba i morgon och kanske se snattaren i ögonen. så himla lätt för dem att kritisera att jag släppte snattaren för lätt. de såg möjligtvis inte att hen var påverkad heller. och såna folk vill jag inte hamna i osämja med.
nu ska jag söka jobb. på arbetsförmedlingen. hehe, var annars liksom?
medvind - jag har varit aktiv i trädgården och ser utveckling där.
- det är guld att jobba åttio procent
- ledig i morgon
motvind - inte mycket just nu, egentligen bara att jag missar blodomloppet.
vindstilla - Nederländernas låt i federimestevalen var bäst efter Sverige.
kram d,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0