jomenvisst

Motvind
Bilens bromsar kostade fem tusen spänn. Blä 
En favvotröja till loppan gick sönder efter en dag och måste reklameras. Hatar det.
Sonens tandställning måste göras om. Tar en hel arbetsdag. Dvs förlorad inkomst...(ännu en anledning att strida om högre underhåll)
Loppan har så ont i magen och fiser som en hel häst. Läkartid på fredag. Dvs ännu en dag jag inte kan jobba extra.
Blir nog ingen jägarexamen för mig just nu. Kan inte motivera mig att plugga.
Sjuk en hel vecka...blir mycket avdrag.
Också den satans stressen över pengar. Alltid.
Också den där jävla julen som är på ingång.
Medvind
Förrådet är städat. Så jäddrans skönt.
Helgen har varit lugn och harmonisk och galan i fredags kväll var väldans trevlig. 
Vindstilla
Jag vill verkligen komma igång med träningen men det är nåt som kommer emellan hela tiden. 
/d. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0