äntligen

jag är så förbaskat trött på att:

slå knäna i sänggaveln varje gång jag ska gå till min sida av sängen
behöva smyga på mornar o kvällar för att inte väcka loppan i onödan
mina kläder inte får plats i garderoben
ha lakanen i plastlådor ovanpå garderoben

inom några dagar har allt detta löst sig. loppan flyttar in i eget rum och jag får äntligen äntligen äntligen ett eget sovrum och kan få lov att känna mig som en vuxen människa. och loppan får ett eget rum och slipper sova tillsammans med oss. jamenar hur kul är det för en tioåring att dela sovrum med vuxna, att ha kompisar hemma och inte ha nånstans att va. alla behöver en egen vrå, tror jag.

/d.



snart ett minne blott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0