intervju på g

Medvind
Övningssköt med kula. Nio grisar av nio hade dött. Känns bra. Snart blir det grisjakt.
Skickade en jobbansökan i går. Det tog inte två timmar så ringde de och ville träffas. Antingen är de desperata, eller så ser de min förträfflighet...
Det gick lätt att springa idag. Loppan hängde på och sprang nära tre km. 
Motvind
Borde börja packa inför fjällresan på lördag. Men det är ungefär 423 andra saker som också behöver fixas innan vi åker. I går på min "lediga" dag hann jag med ungefär sex av listans punkter. Och ett föräldramöte jag glömt bort. Tur ungens far har koll. 
Vindstilla
Löpning och lite ändringar i maten börjar ge resultat. Hoppas på att snart komma i långbyxorna som legat och krympt över sommaren. 
Nu ska jag leta upp läroplanen för förskolan och läsa in mej på :-) 
D. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0