soooool

Medvind
Sol idag! Och den värmde till och med lite grann. 
Gick till skogs efter ett pass med mor och fars hängrännor och eldade och drack kaffe. Så gott att vara ute! 
Igår hade jag en innefixardag och städade, tvättade gardiner, putsade fönster, dammsög spindelväv i hörnen och fixade borrhål i taket. Så idag fanns ingen anledning att jag inte skulle kunna njuta.
Vindstilla 
Snart börjar jag jobba lite mer och jag känner en viss stress av att inte hinna med så mycket sen. Värst är de här sällanprojekten, som tex ovanstående, som det känns som att jag aldrig mer kommer att få tid till. Men i morgon är det kylens tur att få en genomgång sen är det väl bara förrådet,cyklarna och trädgården. Och grejerna som ska ut på blocket. Och så är det väl dags att byta sängkläder. Och våttorka golven. Och......vad är väl en bal på slottet? 
Motvind
Det enda som inte funkar så bra är träningen. 
Och att det kändes så här i morse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0