Jag jag Och jag

Medvind:

Varit på shopping med lilla ungen. Dyrt men ganska kul. Till och med jag fick några nya trasor att ta på. 
Gräsmattan är klippt och fin av nya klipparen och imorgon ska resterande kanter fixas till. Kantklipparens laddning räcker inte till hela kanten runt om. 
Jag tar små små steg och kommer vidare i livet. I mitt liv. Bara mitt. Och gör mig av med det som smärtar och gör ont. Jag vill inte låta känslor som inte leder nån vart påverka mig mer. 
Motvind :
Vaknar med ångest och lägger mig med ångest. Bara i trädgården, skogen och vid matlagning släpper den greppet. Jag mår verkligen inte nåt vidare. Måste försöka springa en runda i morgon. 
Vindstilla : 
Vi har mätt hur mycket lilla hunden dricker per dygn och väntar på att veterinären ringer nästa vecka så vi får reda på hur vi går vidare. Eller inte går vidare. 
Undrar hur mycket motgångar en människa klarar av. 


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Skogen är tammetusan den bästa medicin som finns...önskar att jag hade disciplin nog att starta lite lufs i elljusspåret jag med...

2017-05-09 @ 14:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0