Ingen kyl

Vaktis har nog glömt mej. Eller så har inte felanmälan på kylen blivit utförd korrekt på den krångliga felanmälanssidan. För det är fortfarande runt 12-14 grader varmt i kylen. 


Medvind :
Jag har planer för helgen.
Jag gick hem en timme tidigare idag för jag jobbade undan massor som blev liggandes i fredags efter förra veckan.
Hann med en pw i dagsljus medan sonen lagade broccolisoppa. 

Motvind:
Kanske lite lite när jag cyklade till jobbet i morse. 

Vindstilla :
Det börjar bli dags att bestämma sommarsemestern. I år ska jag ha 4 veckor i sträck. Jag minns inte när jag hade det senast. Sen ska jag nog ta en vecka i september och vandra. Om jag får någon med mej. Känns löjligt att boka en stuga på 6 pers och åka själv. Inte nåt av barnen vill hänga med. 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0