Kurs kurs kurs

I dagarna 3 har jag pendlat med tåg till Malmö för att gå en utbildning i gruppvägledning. Tack gode gud att jag slipper pendla varje dag i vanliga fall . Denna enorma stress för att passa tågtider är inte människan skapt för. Och så många andra människor. Hu! Utbildningen var bra och jag och min knasiga kollega sören hade riktigt roligt och flera intressanta diskussioner. Han är En trevlig snubbe som dessutom har ett väldigt tilltalande yttre 😆. Och ja, han är singel. 

Men det hade varit väldigt nice att åka till Stockholm och bo på hotell också.

Medvind:
Häromkvällen invaderades mitt kök av ett gäng 19-20 åringar som tog fram pictionary och började spela. De verkade ha så trevligt och orsakade inte en enda bilbrand där de satt så de fick faktiskt hållas trots att det innebar en omöjlighet för mig att somna i vettig tid. 
Det snöar ute i kväll och Det tycker jag är mysigt. 

Motvind:
Hittar massor med ursäkter till att inte träna och kan inte motivera ut mig själv så mycket som jag skulle vilja och behöva. 

Vindstilla:
Jag har anmält mig till en pilateskurs. Skitläskigt. 
Jag vågar knappt andas det men lille hunden har inte läckt urin på över en hel vecka. Kan det vara så att han håller på att bli bra? Jag som så smått hade försonat mig med tanken på att ta bort honom. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0